Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

1.5.05

Så blev jeg også blogger!

Det er ikke mere end et par dage siden, at jeg med overbevisning i stemmen sagde, at jeg aldrig ville lave min egen blog... Men nu er jeg her så alligevel...

Og hvorfor er jeg her så? Fordi jeg mener, at jeg har noget at bringe til folket? Fordi mine tanker er så uvurderlige og enestående, at de ikke må gå tabt?

Nja, det er måske lige at overdrive:o) Jeg er her nok egentlig, fordi jeg bare har lyst til at dele mine (mere eller mindre interessante) tanker med andre. Og så må vi jo se, om der er nogle, som gider læse dem... :o)

Men hermed: Velkommen til "Meretes Verden"! :o)

1 Comments:

Blogger kirsten said...

Jeg venter da i spænding på dit næste indlæg ;-)

9/5/05 13:28  

Send en kommentar

<< Home