Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

27.4.06

Fjerner al snavs!

Nu har jeg hørt på de reklamer i månedsvis: "Cillit Bang Universal Snavs & Afløb fjerner alt snavs og kalk!"

Skulle jeg prøve den? Det var jo sikkert bare bluff - men på den anden side... Mit wc her på Drosselvej har nemlig altid lignet noget, der er løgn - uanset hvor meget jeg end skrubber og skurer det. Måske var Cillit Bang virkelig løsningen på alle mine problemer?

Produktet blev indkøbt, og jeg ventede i åndeløs spænding. Men...absolut ingen forandring. 35 kroner er smidt ud af vinduet, og toilettet er nøjagtig lige så forkalket og grimt, som det altid har været.

Og hvad kan man så lære af det? Tja...enten at mit wc er døden nær uden nogen form for genoplivningsmuligheder. Eller...at Cillit Bang ikke er et hak bedre end alverdens andre patetiske rengøringsprodukter, som lover guld og grønne skove... Hmm, måske er sandheden i virkeligheden en kombination af de to muligheder.

2 Comments:

Blogger High Power Rocketry said...

: )

27/4/06 16:52  
Anonymous Anonym said...

Who the f*** is Alex?

28/4/06 23:24  

Send en kommentar

<< Home