Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

11.6.06

Jeg er bitter!

Ja...der er jo mange ting, man sådan kan gå og blive lidt småbitter over. Normalt er det dog en tilstand, som jeg ihærdigt forsøger at undgå;o) Men lige i disse dage er det mere end almindeligt svært.

Hver eneste gang jeg tænder fjernsynet, ser jeg flotte, grønne fodboldbaner og mænd, som løber rundt og spiller fodbold. Det er VM-tid! MEN mændene på fodboldbanerne er immervæk fra bananrepublikker som Trinidad-Tobago, Elfenbenskysten og Polen...og IKKE fra Danmark... Det er en skandale! Så derfor sidder jeg og bliver godt, gammeldags bitter på mit kære fædrelands vegne. Suk!

4 Comments:

Blogger kirsten said...

Hmm... troede lige, der stod noget om flotte mænd.
Ak ja, VM... Jeg er i den grad glad for det gode vejr samt de 15 nyindkøbte DVD'er :-)

12/6/06 00:29  
Blogger Merete said...

Hehe, næ nej, det var flotte fodboldbaner...men der er da nok også en enkelt mand eller to ;o)

Og nu er der kun 21 dage til Italien!!

12/6/06 01:40  
Blogger kirsten said...

Jaaaa :-)!

13/6/06 08:13  
Anonymous Anonym said...

he he, jeg troede også der kom noget savl over lækre fodboldfyre! ;)

Ja, VM er ikke helt det samme uden Danmark. Men som en af mine venner sagde, så er det meget rarere at se det her VM, når Danmark ikke er med, for vi ved at vi ikke bliver skuffet på et tidspunkt... :)

13/6/06 17:15  

Send en kommentar

<< Home