Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

24.6.05

"I dag er det Meretes fødselsdag" :o)

I morges kl. 8.45 rundede jeg de 26 somre! En lidt skræmmende alder ærligt talt. Pludselig er jeg rykket en alderskategori op på samtlige spørgeskemaer, datingsider (hvad man så end skulle lave der;o) og (ikke mindst) hos DSB, som nu pludselig kategoriserer mig som gammel. Eller i hvert fald som værende for voksen til at køre på ungdomsbillet. Skræmmende - og dyrt!

Men trods disse ulemper har jeg nu haft en aldeles glimrende fødselsdag med fantastisk sommervejr, is med jordbær, kylling, fine gaver, en masse telefonsnak og hygge med min dejlige familie!:o)

1 Comments:

Blogger kirsten said...

Dejligt, at du havde en skøn dag! Er du i øvrigt ikke vild glad for, at hvert eneste af mine klik får besøgstallet til at stige med 50% (Hvem ER i øvrigt den anden stædige læser .... Merete?!)

Vi ses jo heldigvis snart :-)

27/6/05 14:35  

Send en kommentar

<< Home