Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

22.6.06

Censur

Det kunne faktisk være interessant at lave en blog, hvor man overhovedet ikke censurerede sine tanker, inden man skrev. Mange gange har jeg haft lyst til at skrive et eller andet herinde - men så tænkt "Nja, det er nok liiiige personligt nok..."

Men et eller andet sted ville det da være mere givende både for skribent og for læsere, hvis man skrev helt frit fra leveren om de ting, som man tumler med, overvejer eller er ked af. Og ikke bare sådan i tilbagelænede vendinger men virkelig ens inderste tanker om det ("Jeg er bange for fremtiden", "Jeg er ensom", "Mit liv sucks" eller hvad det nu lige er, man tumler med.)

Meeeen selvom mit besøgstal utvivlsomt ville stige markant, hvis jeg for alvor tog dagbogs-stilen til mig, så tror jeg nu ikke lige, det bliver til noget...;o)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, der er jo som regel et filter. Nogle ting skriver man ikke om, både af hensyn til en selv og af hensyn til andre. Sådan er det vel at være en ikke-anonym blogger!?
Jeg skriver nogle gange om mine inderste følelser, men så er det måske lidt mere i generelle vendinger.. og jeg forsøger at bruge dem til forhåbentligt at sætte nogle tanker igang hos dem som læser... :)

22/6/06 08:33  
Blogger kirsten said...

Kan dit besøgstal blive højere? ;-)

22/6/06 16:11  
Blogger kirsten said...

Henvendt til Merete altså...

22/6/06 16:12  
Anonymous Anonym said...

Mit besøgstal kan, tro det eller ej, godt blive højere! ;)

22/6/06 20:51  
Blogger Merete said...

Hehe, næ, med min blogs nuværende 5,4 millioner daglige klik bliver det jo svært;o)

23/6/06 00:30  

Send en kommentar

<< Home