Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

13.9.05

De gode gamle dage :o)

I lørdags var jeg til 10-års-jubilæum på min gamle efterskole, Solgården. Det var en superhyggelig dag!
Festligt at møde gamle venner og bekendte - og dejligt at mærke stemningen på skolen igen. Jeg fik virkelig lyst til at opleve den slags kostskoleliv igen. For især 10. klasse var virkelig det fedeste år i hele mit liv. Eventyrligt og ubesværet. Det var helt fantastisk!

Og nu er der jo så gået 10 år siden dengang, og jeg sidder her som en gammel nisse og drømmer mig tilbage til de gode gamle dage...

1 Comments:

Blogger kirsten said...

Jamen, jeg er da glad for, at du synes, 10. klasse var det fedeste år i dit liv...

En sur, bitter kvinde...

13/9/05 22:12  

Send en kommentar

<< Home