Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

8.11.05

Hausgaard coming up :o)

Min veninde og jeg har lige sikret os billetter til Niels Hausgaards forårsturné! Så jeg vil fejre mine forældres bryllupsdag med at tage til Hausgaard-koncert:o) Og nej, det er ikke en "rund" bryllupsdag, jeg fravælger;o)

Det bliver for fedt at høre Niels Hausgaard igen. Jeg hørte ham også i Tivoli i foråret, og det var fantastisk! Sjældent har jeg grinet så meget så længe:o) Glæder mig allerede til at høre hans bidende politiske kommentarer og intellektuelle humor.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm, jeg har aldrig hørt ham live... men måske man skulle overveje det. Han kommer vel også til kbh?

8/11/05 11:06  
Blogger Merete said...

Jep, d. 20.-22. april. Og jeg kan (som du nok kan høre) klart anbefale dig at prøve at tage ind og høre ham:o)

8/11/05 19:38  
Anonymous Anonym said...

Ja, det må jeg hellere.. har hørt hans show på tv nogle gange, og de plejer at være ret sjove! :)

8/11/05 23:17  

Send en kommentar

<< Home