Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

22.9.05

Computernørd...

Huha, det står sløjt til med min blog for tiden. Der går jo nærmest år og dag imellem, at jeg får skrevet et indlæg.

Det hænger bl.a. sammen med, at jeg lige nu er midt i en måneds intensiv 9-16 multimedieundervisning, så når jeg endelig når hjem, orker jeg ikke at kigge på en computer længere...

Det er i øvrigt ikke særligt festligt at lære alt det IT. Flash hænger mig langt ud ad halsen. Formentlig fordi jeg bare ikke fatter det... Lige nu ville jeg virkelig ønske, at jeg var en computernørd, så jeg bare havde styr på de ting.

Men nej, computernørd er jeg så langt fra. Snarere en ord-nørd - hvilket jeg vist igen lige har bevist ved at skrive 11 linjer om nærmest ingenting... ;o)
Jeg lover at vende tilbage med noget mere substans inden længe:o)

1 Comments:

Blogger kirsten said...

Det har du lovet længe, min ven! :)

26/9/05 01:09  

Send en kommentar

<< Home