Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

26.7.06

Bilist wannabe

I går sad jeg for første gang bag rattet i en kørende bil. (Bedre sent end aldrig!) Det var min far, som fik æren af at opleve mine første forsøg på at starte, skifte gear, koble ud - og hvad sådan noget bilist-noget nu ellers kræver.

Og det var faktisk sjovt at køre bil. Og jeg gik kun i stå et par gange eller 7 ;o) Og til sidst endte jeg med at få rimelig godt styr på gearene. Så nu har jeg lidt mere mod på at bevæge mig væk fra parkeringspladsen og ud i den ægte, pulserende trafik, når jeg skal i gang på mandag!

3 Comments:

Blogger Maltesen said...

Husk nu at skifte gear frem for at skulle skifte gearkasse ved at glemme at træde koblingen helt ud :-)

26/7/06 16:16  
Anonymous Anonym said...

Ja, når man lige får overvundet frygten for bilen og får kørt den første tur, så opdager man at det ikke er så slemt endda, men faktisk ret let og hyggeligt! :)
Held og lykke med det!

27/7/06 00:01  
Blogger Merete said...

Tak:o)
Og jeps, jeg vil forsøge at undgå at smadre mine forældres og min kørelærers bil :o)

27/7/06 18:21  

Send en kommentar

<< Home