Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

9.1.06

Jura-Merete...

Jeg troede, jeg havde læst min sidste lov. Men nej. Nu sidder jeg minsandten igen med hovedet begravet i Aktieavancebeskatningslove og politiske betænkninger. Og inden længe vælger jeg sikkert retsinfo.dk som startside på min computer...

Forklaringen på min pludseligt (gen)opståede juridiske "interesse" er, at jeg har fået mit gamle studiejob som korrekturlæser tilbage. Og det indebærer så de ovennævnte ulemper...men heldigvis indebærer det også en ganske pæn timeløn, som så afgjort falder på et meget, meget tørt sted...(min horde af kreditorer vil formentlig være enige) ;o)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Må der blive ansat mange flere korrekturlæsere fremover i DK... det må være et godt nytårsønske! :)
Godt du tager din tørn!

9/1/06 21:35  
Blogger Merete said...

Ja, du har ret - får der er skramende mange stavefjel råndt omkræng:o)

10/1/06 19:23  

Send en kommentar

<< Home