Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

2.9.06

Lang næse

...en sådan endte jeg med at få i dag, da jeg forsøgte at købe billet til FC Københavns Champions League-kamp mod Manchester United. Problemet var nemlig, at der var 60-70.000 andre, som havde fået samme idé som mig. Æv!!

Og jeg sad ellers klar foran skærmen i nattøj og morgenhår i god tid, inden Billetlugen.dk åbnede kl. 10. Men da jeg via andre kilder kl. 10.12 fik at vide, at der nu var totalt udsolgt, stod der stadig "Billetsalget åbner kl. 10" på min skærm. Linket dukkede aldrig op, og dermed fik jeg end ikke mulighed for at komme først. Rase-syde-boble!
Så nu må jeg nøjes med at se kampene på TV3....hvilket så er en af de kanaler, som jeg ikke kan se i min kommende hybel. Grrrrrr!! Jeg kommer vist til at udnytte en del venner og bekendtes fjernsyn i løbet af efteråret...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Øv du ikke fik billet! Billetlugen.dk kører bare ikke særlig godt sådan generelt...

2/9/06 09:08  
Blogger kirsten said...

Du er velkommen! :-)
(Selvom jeg nok kommer til at lave noget andet imens....:-)

2/9/06 09:17  
Blogger Merete said...

Mikael: Nej, det er bestemt ikke et imponerende foretagende! Der gik rygter hos FCs fans om, at det kun var folk, som ikke brugte Internet Explorer, som kunne komme ind på billetsiden i går... I så fald er det virkelig amatøragtigt lavet!

Kirsten: Tak! Hurra for dig og din røde sofa og dit tv!!:o)

2/9/06 12:13  
Blogger Maltesen said...

Jeg overvejer kraftigt, at få tilmeldt mig kabel-TV til efteråret, så jeg kan heppe på ynglingsklubben, Man. U. :-)

3/9/06 14:14  

Send en kommentar

<< Home