Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

21.8.06

Skønne Bornholm!


Det var fantastisk at være på Bornholm! Det er altid fantastisk at være på Bornholm! Selvom jeg har været der over 30 gange, er jeg stadig lige forelsket i øen:o)

Så, kære bloglæser, hvis du er en af dem, som kun har været på Bornholm med skolen i 7. klasse, så er det bare med at få lettet røven og komme en tur derover næste sommer!:o)

P.S. Vi havde faktisk rigtig godt vejr derovre! Kun regnvejr en enkelt dag - ellers var det sommer! Hvilket er temmelig godt klaret, når resten af Danmark tilsyneladende har haft besøg af en mindre syndflod.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, lige præcis. Dengang var øen ikke noget specielt, så måske jeg sku gi den en chance igen... :)

22/8/06 09:18  
Blogger Maltesen said...

Jeg har aldrig været på Bornholm - før jeg fik venner, som kommer fra øen. Dejligt sted, men Amager bedre ;-)

22/8/06 18:43  

Send en kommentar

<< Home