Meretes Verden

Meretes tanker om stort, småt, midlertidigt og evigt...

29.9.06

Net-afhængighed

Det er rigtig dejligt at være tilbage i København! Absolut eneste minus er, at mit trådløse net er i udu, så lige for øjeblikket er jeg netløs. Så lige nu oplever jeg virkelig, hvor net-afhængig jeg er blevet. For eksempel kan jeg ikke tjekke min bankkonto, og jobsøgningsmæssigt er det heller ikke særlig smart. Og som den nyhedsjunkie jeg er, har jeg også svært ved ikke at have mulighed for at kunne tjekke politiken.dk 10 gange dagligt:o) Så jeg håber, at nettet snart kommer i orden. Men bortset fra det...så er det rigtig fedt at være tilbage i hovedstaden!

Og hvor er det dog fedt at slippe for at bo i Århus, hvor definitionen af en døgnkiosk var, at den havde åbent helt til kl. 21.30... ;o)

5 Comments:

Blogger Maltesen said...

Det er ikke kun i Århus, at du kan finde den slags døgnkiosker, som "kun" er åbent kl. 21.30 - dem kan du også finde i København ;-)

29/9/06 20:48  
Anonymous Anonym said...

Til gengæld kan døgn-Netto prale af at have åbent helt til kl. 22!

29/9/06 23:56  
Blogger Merete said...

Hehe, det er meget muligt:o) Men den helt store forskel er, at i Århus skulle jeg cykle flere kilometer for at finde en kiosk, som havde åbent efter 21.30...her ligger de ligesom på hvert andet gadehjørne:o)

30/9/06 10:23  
Anonymous Anonym said...

Jeg troede ikke Århus var så provinsiel. Selv i Skjern har kioskerne da åbent til kl. 22.
Det bekræfter jo bare hvad jeg siger.. Skjern er byen! ;)

30/9/06 12:23  
Blogger Maltesen said...

Og selv 7-11, som ellers pragler med at have alt andet end lukket, har faktisk lukket fra tid til anden, spcielt omkring juletid. Kom ikke hér...

30/9/06 17:51  

Send en kommentar

<< Home